CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Wednesday, June 30, 2010

penuh tnda tnye..

saya sayang kan awak
saya cinta kan awak
saya mahu awak sentiase disisi saya
saya x kan tinggal kan awak
saya ikhlaz dengan awak
saya percaye kan awak..

ape kah ini yg di kate kan sayang?
cinta?
tetapi..
kenape aq rase keliru..
ye !
mmg aq bnyk kaly bercinta..
tetapi kenape tdk kekal?
tidak tenteram?
sekarang aq ingin tahu ape sebenar nye cinta..
adakah bahagie?
berdasarkan pengalaman..
aq terlalu awal untuk bercinta..
x kenal ape tu cinta,sayang dan bahagie..
aq terlalu bodoh untuk mengenal cinta..
sampai sume yg x dijangke belaku .
tu sume satu kesilapan aq.
kebodohan aq.
aq terlalu ghairah untuk bercinta
aq terlalu bute untuk mengenal cinta yg x sepatot nye menjadi hak aq !
mungki sume nyh terjadi kerana dendam !
dendam yg da lame aq pendam dan da lame aq selam !
aq x tahu smpai bile dendam nyh nak berade di dlm haty ini !
aq x tahu untuk hapus kan sume nyh !
mungkin aq ego untuk memaaf kan org !
ye !
itu mungkin !
aq x tahu smpai bile aq harus begini..
sayang aq x menentu selagi dendam nyh adew dlm hati
sesiapa yg pernah berada dihaty aq !
maaf kerane aq x tahu aq syg korg ke x..
tetapi
aq sayang sape yg pernah hadir dan terima aq seadanye..
tp aq keliru.
btol ke aq sayang kan korang?
atau hanye kate2 yg biase aq ckp pade sume lelaki !?
aq x tahu dan aq xnak tahu !
aq keliru dan aq rase tertekan bile sume nyh menyemak dlm kotak fikiran aq.
soal cinta?
mmg x layak untuk difikirkan pda saat ini kowt.
mungkin belom mase nye aq luahkan psl cinta..
tetapi aq msih mencari ape itu cinta.?
ikhlaz ke sesebuah cinta?
jujur ke?
ape sume nyh dapat membahagiekan seseorg yg perlu kan cinta?
hahaha..
sume nyh akan terjawab apebila seseorg itu berjumpe dgan cinta sejati mereka..
sehingga mereka mula masok ke alam perkawinan..
aq akan sentiasa menunggu da terus menunggu sape yg dapat merubah
dan dapt metakluki diri aq !
cukuplah kesilapan yg telah aq lakukan !
sume nyh menjadi sejarah dan akn dilupuskan pada 1 hari nanti.
insya'allah !


sekian !
..shizu-ila..

tinggalkan komen dan like oke :)

No comments:

Post a Comment