CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Friday, July 23, 2010

doa :)

Ya ALlah,jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang
yg melabuhkan cintanya
kpadamu,agar bertambah
kekuatan ku utk mencintaimu. . .

Ya Muhaimin,jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku mnyentuh hati
seseorang yg hatinya tertaut
padaMu,agar tdk trjatuh aku dalam
jurang cinta nafsu. . .

Ya Rabbana,jika aku jtuh hati,
jaga lah hatiku padanya,
agar tdk berpaling drpda hatiMu. . .

Ya Rabbul Izzati,jika aku rndu,
rndukanlah aku pda sseorang yg mrindui syahid dijlanmu. . .

Ya Allah,jika aku mnikmati cnta kekasihmu,
jganlah knikmatan itu mlebihi kenikmatan indahnya
bermunajat disepertiga malam terakhirMu. . .

Ya Alla,jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jgn biarkan aku tertatih
dlm perjalanan pnjang menyeru manusia kepadamu. . .

Ya Allah, jika Kau halalkan aku mrndui kekasihMu,
jgn biarkan aku melampai batas
sehingga melupakan aku
pada cnta hakiki & rndu abadi hnya kpadaMu. . .

tinggalkan komen dan like oke :)

No comments:

Post a Comment