CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Thursday, November 04, 2010

haha :)

hary nyh aq agak hapy la jgk kan
kuar study gan mmbe mmbe :)
tp yang sedey nye..
boleyh pulak ternmpk mangkuk ayun tu :((
errmmm
tp whatever larh !
ain ckp 'lela kaw wat bodoh jee x pyh pk pk da.. '
thx ain , myra dan nisa
if korg x de msty aq nagis kat MCD tu :D
ermmm
hahah
balek balek je kne kutuk gan kawan abah..
hahaha
adew sorg nyh kate
'kite makan kat mamak je..anak EN.HAMZAH makan kat MCD'
HAHA
kelakar gilew mse tu..
:))
skunk nyh kne tinggal
mak n abah kua..
tinggal aq sorang sorang..
manjang bukak FB JE aq nyh
hahah
tibe tibe tdi aq tgk FB seseorag nyh
dye tulis kat info dye statement nyh

Saya seorang yang simple. *Saya ni jenis tak pilih kawan, tapi saya tak suka kawan dengan lelaki jek, sebab kawan-kawan lelaki saya semuanya gay. *Ramai orang kata saya tak hensem, saya tak pedulikan semua tuh. *Saya benci dengan lipas, sebab lipas lari laju, sebab tuh saya tak sempat pukul dia. *Saya suka dengan mak saya, sebab saya anak dia. *Saya suka pergi tandas, sebab bila dah jatuhkan saham, saya rasa lega. *Tiap-tiap hari selasa saya akan balik kampung sebab kucing saya akan melahirkan seorang anak. *Saya selalu tumbuk pc sebab kalah main game Ragnarok.*Tiap-tiap hari jumaat saya suka makan cendol sensorang sebab masa tuh semua orang pegi sembahyang jumaat. *Saya suka minum air horlicks sebab dalam iklan tv kata beli 2 percuma 1 anak patung. *Saya dulu famous sebab saya dulu kawan dengan kajol. *Saya lebih rela kawan dengan cimpanzi berbanding kawan-kawan saya sebab diorg semua tak hensem. *Saya suka kat mariah carey tapi dia tak hiraukan saya. *Saya tak suka berbasikal sebab saya takde basikal. *Saya suka tido dengan bantal daripada tilam sebab tilam tak boleh dipeluk. *Saya suka dengan baby sebab bila baby senyum saya rasa baby tuh nak ngorat saya. *Saya tak suka main kejar-kejar sebab takde sapa nak kejar saya. *Saya suka makan lemang sebab pasal lemanglah saya kantoi puasa tahun lepas. *Saya tak suka dengan Britney Spears sebab dia seksi, mak saya marah.*Saya suka tengok Astro Ceria sebab dia ada cakap untuk kita aje.

haha...
kelakar gile ayat nyh
ermmmm
:)


nyh je untuk hari nyh
bubyee...

tinggalkan komen dan like oke :)

No comments:

Post a Comment