CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Thursday, December 09, 2010

di tag oleyh gadis yg bername wawa :)

susa nyh,...soklan bnyk byk nyh bahaye sikit tapi x pe laa oleyh kerana saya dipertanggung jawab kan untuk menjawab soklan nyh...nak x nak kne laa coz si wawa kate soklan ini wajib dijawab!
saba je laa :)


aku diberi tanggungjawab untuk menjawab soalan yang akan diberi markah oleh pra pembaca sekalian :

1. Apa benda yang paling penting dlam hidup anda?
  • wahhh ! haha semesti nye my hepon,my bear,my minyak wangi da sekerabat dengan nye laaa.... :))

2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
beli makanan kat kantin, beli topup selebih ye guNe duit my mom laaa :))

3. Dimana tempat perkhawinan anda, dan apa tema perkhawinan anda?
  • hahaahah ! kat dalam laut boleyh x.? haha semesti nye pinK itam la derrr

4. Adakah anda sedang bercinta?
  • cinte?? yup sy tgh bercinte gan buku saye :)

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda?
  • 1 hary sudah hahaha
6. Novel / Buku / Majalah yang anda beli?
  • x ingt laa


7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra?
  • due due rapat n dyowg adelah manusia yang terbaek yang saye adew .
8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup?
  • nak jumpe siti nurhaliza boleyh x ? :)
9. Adakah anda membasuh baju anda sendiri?
  • x sbb mesin basuh saye x bg saya basuh sendiri :)
10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi?
  • korea, disney(betolke aq eja nyh?) haha n entah laa..bnyk sgt nak pegi nyh

11. P(ilih satu, peluk atau cium?
  • peluk laa . :)
12. Beritahu 3 benda orang yang tag anda :
  • agak garang , cool n best larhh !


13. Lapan lagu yang slalu anda dengar?
  • sumer lagu selalu saya dengar...(menipu je kan...hahah)
14. Enam blogger yang dipertanggungjawab kan mengambil tag ini?

tinggalkan komen dan like oke :)

7 comments:

  1. saya suka kekasih awk yg bernama buku !

    ReplyDelete
  2. haha
    saye pown sayang dye gilew2..
    hahah

    ReplyDelete
  3. soalan no5 ? TERBAIK !!! haha !

    ReplyDelete
  4. haip! syida pon kene gak ke dipertangungjawabkan? ahah. so kene jawab ka nih?=)

    ReplyDelete
  5. fara..: mmg terbaik kan..
    syida..: yes anda kne jawab jugak..

    ReplyDelete
  6. terbaek la kekasih buku... sehari je lak tu >.<

    ReplyDelete
  7. hahah
    da x de kekasih da...
    da anta kat spbt baleq da...

    ReplyDelete