CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Sunday, March 20, 2011

BA : TERIMA KASIH IBU :)

hye hye :)

ary nyh aq nak join segmen BA..pasal ibu :)

* ibu ...ibu engkau lah ratu hatiku =) *

BANNER BEN ASHAARI

tajuk :BEN ASHAARI : TERIMA KASIH IBU !
di ilhamkan oleyh : abg ben ashaari :)

soalan soalan nyee...jeng jeng jeng


Ceritakan satu kenangan yang paling anda tidak dapat lupakan ketika bersama ibu anda .. Tak kira manis , sedih , pahit atau apa saja yang ingin anda kongsikan .. Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..

=kenangan ea??? haaa.. aq nak cte kat korang memori yang paling best sekaly aqu gan mak aq..ermmm cm ne nak mule erk ?? oke..dulu mase aq form 5..sebelom spm.. aq gan family aq g holiday kat perlis :)..korang taw..kat situ ! aq gan mak aq asyik berkepit jee...sampai abah aq pown jeles tgk kite org..hahah ( yg jeles tu tipu je :D ) haha..tapi mmg aq gan mak aq rapat gilew time tuu..abz sumer yg aq nak mak aq belikan ! waa...terharu time tu..dapat gelak gile gile..jarang mak aq nak gelak kuat kuat aww..hahah :) tu je memori paling best..sbenar nye bnyk lagi :) tapi tu salah satu nye :))

Antara ibu dan ayah , siapakah yang anda lebihkan ?

= sebenar nye ! klo antara mak @ abah..aq paling rapat gan abh aq..:) tapi aq tetap sayang mak aq ! dye mmg terbaek :D

Apakah anda sanggup tinggalkan ibu atau ayah anda di rumah orang tua ?

= ish ! x sanggup kowt..dyeowg besar kan aq x kan la aq nak biar kan dyeowg tinggal kat tempat tu..ermmm...nak nangis la pulak :') isshhh ! x sangup !!

Pendapat anda mengenai anak anak yang sanggup bercakaran merebut harta pusaka orang tua mereka ..

= org yg cm nyh sbenar nye TAMAK !! ishhh ! ape laa ! tu pown sangup nak bercakaran ! isshh ! geram btol laa ! macam x leyh carik duit sendiri pulak ! x yah la nak berebut rebut ! ishh x suke la org cm nyh ! opppsss...teremosi pulak :D ..

oke done :) itu je ..
thx reading :))


tinggalkan komen dan like oke :)

11 comments:

  1. semoga Allah lindungi ibubapa kita^^

    jom singgah (:
    http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-terima-kasih-ibu.html

    ReplyDelete
  2. bersama-sama berusaha menjadi anak yg s0leh dan s0lehah...serta menggembirakan mereka semasa hayat mereka...

    ReplyDelete
  3. sentiasela berdoa tuk ibu bapa kita..
    Dil sayang mama dan abah..meleleh air mata time tap entry ni..sampaikan kwn tanya, awat nanges?? T_T

    ReplyDelete
  4. Semoga ibu bapa kita dilindungi...
    Tanpa mereka siapalah kita...huhu

    ReplyDelete
  5. suke gelak ye.. :)

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-terima-kasih-ibu.html

    gelak lam ni plak..hehe

    ReplyDelete
  6. salam singgah n follow!
    memang sedih bila bercerita pasal ibu jadi hargailah ibu anda selagi mereka masih ada...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.. ibu kamu terbaik, sama sepertimana Mama Nadh, terbaik buat Nadh.. kita sama2 pastikan, kita jugak jadi anak yang baik, yang soleh buat mereka, dan masa depan, kita ibu bapa contoh buat anak2 kita ya.. ;)

    ReplyDelete
  8. sob3...knangn adalah bnda yg susah nak dilupakan sama ada pahit atau buruk..

    prince doakan kite same2 menjadi anak yang soleh n solehah...:)

    ReplyDelete