CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

VVIP saye :)

ini adewlah hak cipta SHIZU ILA :) selamat membace :D

Wednesday, January 04, 2012

2012 ? ape nak jadi dengan aku ?

ya allah..
rindu nye aku nak menaip kat blog aku nih.. bersawang sawang dah .. dah jadik semak samun ! owwwhh ! i miss my blogger ! huhuh.. nak lebih setaun kot aku x tulis blog nih.. peeerrrhhh lame nye la aku rase.. rindu nye aku nak menaip lah ! oke dah.. back to topic..

2011 dah berlalu.. tibe tahun 2012..

2011
tahun yang aku rase happy ? haha happy lah jugak.. aku kerje kedai tudung, aku belajar kete sampai dapat lesen P . haha dapat bnyk mmbe kat kl institut generasi tu.. best sgt lah .. dapat kenal gan NAS HAQ.. haha.. dapat masok unisel.. dapat kwn kwn yang satu kepale..macam macam lagi lah.. best sgt sgt.. hahah.. tapi kalau adew happy mesti adew sedeyh kan ? sedeyh nye lak.. pas aku masok unisel.. macam macam jadik.. macam macam dugaan yang lebih perit bagi aku.. macam macam halangan yang aku kene tentang ! hahah.. nak buat cm ne.. mungkin tu care nye tok aku jadik lebih kuat ! btol kan kan ! hahaha..

hurm.. tahun 2011.. haha.. aku kenal ramai orang ! sangat ramai.. macam macam perangai adew.. kawan makan kawan.. kawan panas baran.. smpai aku gaduh teruk kat hostel.. masalah cinta ! haha mengarut ! ermm entah lah ! untuk percaye lelaki.. aku bukan x percaye.. aku takot untuk percaye ! sebab lelaki aku akan down gile ! ermm lagi merepek kan ! ini kenyataan.. aku bukan taksub pade laki.. tapi ini melibatkan haty.. hurmm.. cite laen kali.. aku malas nak pk sekarang..

dah dah ! mlz nak cite kisah 2011.. oke ! masok 2012..
1 hary bulan.. yee.. aku berazam aku nak ubah diri aku ! aku nak buat kebaikkan lebih dari keburukan.. 2 dan hary hary selepas nye hahah aku rase x mudah untuk aku capai azam aku ! makin aku nak berubah makin banyak lak dugaan aku kene tempuh ! hahaha.. adoiii.. susah btol laa.. aku rase sekarang ! aku bukan berubah lebih baek.. tapi sebalik nye.. hahah.. makin karut dah aku rase.. makin down aku rase.. x pe x pe.. mungkin nyh ujian untuk aku..

hermm.. hari nih mmg aku down gile gile.. hahah.. kenape pown aku x tahu ! aku keliru dengan masalah aku sendiri.. kepale pening.. migrain ! tekak saket.. muke banyak jerawat ! hahahaha.. aku pown x paham !

oke dah la.. aku redha dengan ape yang aku lalui sekarang ! aku harap aku boleh kuat ! aku kuat ! aku boleh !!

yeeeaaarrrhhh !
saye nurzahratul laila seorang yang kuat ! boleh buat semua nye tanpa dorongan lelaki ! kecuali keluarga aku..

keluarge aku , kawan kawan aku penting bagi aku untuk menguatkan lagi diri aku yang x kuat nyh ! huhuh.. sedeyh !

haha.. dah puas dah aku menaip sekarang.. n sekarang mase untuk berhenti menaip.. ;) kalau korang yang sudi bace tu.. thx sebab bace.. korang mmg ambil berat pasal aku.. haha.. aku cerite tentang aku.. aku malaz nak cite pasal orang.. if adew yang terase or nak rase marah gan aku tu.. aku mintak maaf sgt sgt ! bukan niat aku nak buat korang macam tu.. aku cerite tentang aku..hope korang paham..

kepade yang malaz nak ambil taw tu.. thx jenguk jenguk blog aku yang old school nyh haa.. hahah almaklum lah dah lame x edit mengedit ;) maaf jugak yee.. hahaha..

miss you blogger n reader <3 aku syg korang sgt sgt .. muaaahhhxx bye bye..

assalamualaikum

tinggalkan komen dan like oke :)

1 comment:

  1. hahah da lame x menaip tuu,. skali stu karangan kluar ^_~

    ReplyDelete